D R E A M E R


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FACEBOOK TWITTER INSTAGRAM NEWER OLDER +FOLLOW

my favourite teacher ❤ Part 2 - sekolah menengah
lalalala . today aku nak cite pasal *some word missing...ek eleh , takkan taktau aku nak cite apa ? terang lagi nyata dan bersuluh yang aku nak cerita pasal tajuk kat atas tu . da la , aku malas nak merepek lagi . baik kte straight to the point jee . tak payah nak cakap banyak lagi .sebab aku nak cite ni . :) okeoke , kita mulakan cerita ngan bismillah . tadaaa ~ who is this ? do u know him ? let me tell u . #eleee , speaking english plak , bajet perfect english jee# haha . bak kata omputih , practise makes perfect . da stop ! jgn merepek . sori , aku selalu melalut . hoho . :D 

erm , nak tau sbb apa dia diiktiraf sebagai my favourite teacher ?#cehh , bajet macam anugerah pelakon terbaik je nak ada perkatan diiktiraf tu# :p sebab , aku suke cikgu yang sekepala ngan aku . haha . -,- bukan kembar siam ehh . tapi perangai laa . lebih kurg cmtu la . memandang kan internet aku laju , aku stalk satu fb dia ! haha ! sori ye cikgu . take a look . :)



aku kaji dia punye fb , #cehh , kaji konon# ;D see ! recent activity dia , pergggh , menyakat org memnjg je . :D kalau korang tak nampak , #korangkan rabun :p# korang tekan je gmbr tu nnti dia enlarge . :) oke , nak tgok dia kcau aku tak ? haha . time tu aku bru je add dia pastu dia post bende kat wall aku ,
actually , bwhII tu ada komen lagi tapi aku da crop . haha . korang tak leh bce ! private . :p kalau nak bace stalk la satu fb aku . :D :p tu pun kalau korang larat and takde bende nak buat la . kalau tak , buang masa je . :p yang ni plak kat wall kwn aku tu ,
hah . tengok . dia bukan balas pun , *syaz brutal* ni dekat wall dia . ngehIII . :D meh tongok recent activity dia yang lain plak ,
banyak lagi tau ,
haha . tengok ! sume recent activties dia nyakat org . haha . i like . :D
hoho . cikgu ! u are the best ! :D cikgu yang part 1 - tu ske meyakat orang kat sekolah je . kat fb takde la sgt . sbb dia tak slalu online . tapi kalau cikgu ni , slalu oline #agaknye la# pastu ckgu ni ske menyakat kat skola ngn fb . memang pnat melayan tapi bez ! lawak . ;)
haish , cikgu cikgu #sambil gelengIIkan kepala # *nak bajet sekejap . :D
haha . so , spe nak aku promotekan profile dia , meh sini komen takpun shout kt shoutbox aku tuh . then , aku promote . #bajet famous je aku nih nak promoteIIkan org punye fb :p# haha . aku gurau je . tapi kalau nak leh gak . :D oke la . aku pun da mls nak taip lagi n simpan post ni lneII . so , byeII . assalamualaikum . ini je yang aku nak kongsi arini . thanks sbb sudi membaca . ;)

2 comment[s] | back to top