D R E A M E R


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FACEBOOK TWITTER INSTAGRAM NEWER OLDER +FOLLOW

my favourite teacher ♥ part 1
jawab jangan tak jawab . actually aku da lame nak buat post macam ni . tapi tak berkesempatan . busy memanjang . #cehh , kau pikir kau spe ? pekerja ? yang keje nye sbuk memanjang ?# haha . :D oke . kepada yang menjadi my favourite teacher tu , congrats la . anda telah berjaya memikat hati saya . cehh , geli mak ! -,- post ni pun da lame terbiar . asyik dalam draft je . tengah tggu nak tekan publish je . akhirnye aku dapat jugak buat . hoho . oke nak tau tak spe favourite teacher aku ? taknak tau ? boleh tekan pangkah kat tepi tu . tak payah bayar . free je . bagi yang nak tau ,  guru favourite aku time skola rndah ialah .... jeng jeng .. #siap dgn bunyi drum .. :D # erm , cikgu ....

kelmarin bday dia . and aku da wish . kalau tak nampak , tekan je gambar tu . gambar profile dia letak gambar beramai-ramai , kompem korang taktau mne satu dia . meh sini aku tunjuk sikit gambar profile dia sebelum ni . sumpah sweet gile ! :)


sweet kan ? isteri cantik . ^^ anak dia ? kompem la lawa mcm aku . #ada kaitan ke ngn aku ? haha . :D #
anak dia lawa /hensem macam mak bapak dia la . ^^okeII cukup wktu skola rndh . skrg aku nak bgtau yg skola mnengah plak . tapi akan datang la . sbb kalau buat sekarang , kompem pnjg sbb aku nak tunjuk banyak . dan msti korg mls nak bce post yg panjangII dan merepek merapu tu kan ? so , aku akan buat part 2 . tggu ye . oke la . aku nak g mcd . nak ikut ? jom . aku jmpe kwn . tata . assalamualaikum .







5 comment[s] | back to top